søndag den 13. august 2017

Hov, nu har jeg lige pludselig ikke flere horrorfilm på dvd, jeg skal have set

Min fysiske bunke med "horrorfilm jeg skal have set" er vokset betragteligt de seneste måneder, og det bliver ikke lige med det første, at jeg kommer igennem de mange film. Hovedparten er på Blu-ray, og jeg var nede på kun have tre film tilbage, som jeg ikke havde fået set/genset på dvd (lige for at forklare "reglerne": Selv om jeg har set en film før, som f.eks. i biffen, så ryger den altid på "skal have set"-listen, hvis jeg køber et fysisk eksemplar; dels for at gense filmen, dels for at tjekke, at det er OK eksemplar, jeg har fået fingre i. Nørdet? Absolut! Men det er jo det, der er sjovt).

Men nu har jeg ikke de tre dvd-film mere. Forleden aften kom jeg til at tabe en hel kop te ned i min skuldertaske, hvor jeg tilfældigvis havde de tre film med. Selve skiverne tog såmænd ikke skade, men coverne blev selvfølgelig fugtige og krøllede. Så de røg altså ud, dvd'er, covers og æsker. Det drejer sig om GROTESK, THE DEVILS og FEED THE DEVIL.

GROTESK er jeg ikke den store fan af, men den er jo dansk, så på et tidspunkt skal jeg have skaffet et nyt eksemplar. THE DEVILS er et mesterværk, og den skal absolut købes hjem igen. Det bliver så nok på dvd, da en Blu-ray-udgave ikke umiddelbart er i horisonten. Og FEED THE DEVIL skulle ikke være det store sus, så den tror jeg bare, at jeg lejer online på et tidspunkt.

Så tingene kan erstattes, men jeg var glad for, at det ikke var mere sjældne dvd-film, jeg havde i tasken. Det ville have været ren horror! Og så glæder jeg mig over, at min Kindle overlevede te-katastrofen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar