mandag den 20. februar 2017

Dagens uhyggelige post fra 88 Films

Som tidligere nævnt her på bloggen har jeg bestilt MOUNTAINTOP MOTEL MASSACRE fra 88 Films; direkte fra selskabets hjemmeside - og det alene af den grund, at man her kan få en limited edition, der både byder på en slipcase og en booklet. Når den almindelige udgave engang bliver sat til salg og kan bestilles via f.eks. Amazon, så vil der ikke være slipcase eller booklet.

Jeg fik nummer 686 ud af de 999 eksemplarer, så den skulle stadig være til at bestille. Filmen er nummer 24 i den såkaldte Slasher Classic Collection fra 88 Films, og selv om det ikke just har være alle titler i denne serie, der har været slashers, så har jeg fået samlet dem alle. Desværre er det ikke det hele, jeg har fået set, men nu må jeg hellere få taget mig sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar