mandag den 2. januar 2017

Julegaverne forsvandt ud i The Twilight Zone

I en verden, hvor de fysiske film-butikker stort set er forsvundet i Danmark, må man være en anelse mere kreativ, når man laver ønskelister til jul. Jeg havde derfor ønsket mig en håndfuld gysere, der kunne bestilles fra Amazon i England, og min kone var så sød at bestille nogle af dem hjem. Men selv om der tikkede "din pakke er på vej"-sms'er ind til hende, så dukkede den aldrig op. En anden pakke slap dog igennem, og det betød, at jeg juleaften fik den gode gamle Hammer-klassiker THE MUMMY på dvd/Blu-ray-combo. Herligt.

Men den anden pakke var på mystisk vis forsvundet ud i The Twilight Zone. Amazon har selvfølgelig refunderet tabet, og jeg ved. at en anden pakke siden er landet her på adressen. Så nu kan jeg i stedet glæde mig til min fødselsdag. Men den slags irriterende hændelser er bare en af de mange grunde til, at jeg savner de fysiske film-butikker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar