søndag den 21. april 2013

THE PACT på dvd med danske undertekster

Det er noget af en jungle at holde styr på hvilke gysere, der udkommer hvornår og i hvilke lande. Online-forhandlerne sjusker stadig mere med oplysningerne, og hos nogle af dem er det blevet særdeles vanskeligt at få et overblik over de kommende udgivelser. Så man kan altså blive overrasket over, at en film pludselig er udkommet det ene eller det andet sted.

Det gælder f.eks. THE PACT, som jeg anmeldte for et par uger siden. Her havde jeg købt den engelske udgave, men nu kan jeg se, at den faktisk udkom i Sverige i februar fra Njutafilms med danske undertekster. Ikke at danske undertekster er et must for mit vedkommende, men nu bringer jeg bare oplysningen videre (og i øvrigt er den svenske dvd pt. dyrere end den engelske, så det er selvfølgelig også en faktor).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar