fredag den 3. august 2012

British Horror Day? Det lyder som en god ide!

Det her ser sjovt ud. Camden Film Fair er en engelsk filmmesse, der nu har eksisteret i 25 år. Lørdag den 18. august går det løs igen i Camden's The Electric Ballroom og dagen er udnævnt til at være British Horror Day. Wow! Ud over muligheden for at købe sig fattig i film, plakater, stills, blade, autografer og meget andet, så kan man møde instruktørerne Michael Armstrong (MARK OF THE DEVIL) og Norman J. Warren (SATAN'S SLAVE, TERROR, INSEMINOID) samt manuskriptforfatteren David McGillivray (HOUSE OF WHIPCORD, FRIGHTMARE, SCHIZO). Gid man kunne være der. Læs mere her.

1 kommentar:

  1. Jeg har besøgt et enkelt Camden Film Fair, hvilket var en totalt overvældende oplevelse. I det hele taget elsker jeg at shoppe i Camden! Norman J. Warren har jeg korresponderet med on and off over det sidste årti, og for to år siden mødte jeg til en privat fest i London den noget nær altvidende David McGillivray, som jeg siden har været Facebook-ven med. Det er to gevaldigt rare mennesker.

    SvarSlet