fredag den 23. april 2010

Dette er indlæg nr. 2000 på denne blog

Hu hej, hvor det går, når man har det sjovt. Skræk og Rædsel har fire års fødselsdag til sommer, men jeg vil lige med dette indlæg markere, at der nu er 2000 indlæg her på bloggen. Det ville være noget at en mursten, hvis man bragte al den tekst i bogform. Hmm... Jeg vil igen benytte lejligheden til at sige tak for den store interesse for mine skriverier. Omkring 5000 unikke brugere bliver det til på en måned - og mere end 12.000 sidevisninger. Flot.

Når man har adgang til alle disse analyse-værktøjer, er det sjovt at granske hvilke søgeord, der leder læserne frem til bloggen. "Skræk og rædsel" og "gyserblog" er selvfølgelig de mest populære, men det bliver mere kryptisk, når man kigger længere nede på listen. "Bryster", "Playboy modeller" og "Nøgne kvinder" er underligt nok meget anvendt. Det er "store nosser", "klam røv" og "kæmpe diller" til en vis grad også?!??!

Jeg skal skåne jer for de mest mærkværdige eksempler, men der er ingen tvivl om, at sex er kommet for at blive og er et fænomen, der genererer klik på nettet. Der er f.eks. rigtig mange, der gerne vil læse min anmeldelse af HATCHET - måske fordi jeg tilfældigvis nævner Mercedes McNabs fortrin.
Uanset om I kigger forbi, fordi I er på jagt efter nyt om vampyrer, seriemordere, zombier, gigantiske monstre eller kriblende kryb - eller kommer væltende tilfældigt ind, fordi I var på udkig efter noget frækt - så er I meget velkomne. Jeg lover at holde dampen oppe længe endnu - og alle idéer, spørgsmål, kommentarer og forslag modtages med glæde.

10 kommentarer:

  1. ...godt gået, og tillykke... - Jeg lover også at kigge forbi længe endnu:-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med intet mindre end Two Thousand Maniacal Blog Entries!

    mvh.
    Nicolas

    SvarSlet
  3. Hahaha, "klam røv"??? Den er fandme sær... Men tillykke med det... Jeg har ikke været med så længe, men siden her er hurtigt blevet en af mine yndlings, og jeg kigger ind mindst en gang om dagen...

    SvarSlet
  4. Du har skam også skrevet om nosser:
    http://gyserblog.blogspot.com/2009/08/nu-stopper-i-fandeme-saw-vii-bliver-i-3.html

    En søgning på "kæmpe diller" har vel ført den lystige flok ind på dine omtaler af gyserfilm om kæmpekrokodiller.

    Tillykke med det runde tal. :)

    SvarSlet
  5. Teløk med de 2000 indlæg! Selv på dage, hvor jeg ikke gider læse stads på internettet er din og Fred Andersons "Ninja Dixon" de to blogge, jeg alligevel læser! xD.

    SvarSlet
  6. Tillykke med de første 2000! Jeg glæder mig allerede til at læse de næste 2000! :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med de 2000 indlæg. Jeg tjekker også altid din side mindst en gang om dagen, og har ofte fået gode tips til film eller bøger jeg bare ikke kan leve uden.

    SvarSlet
  8. Mange tak for alle jeres hilsener - det varmer mit horror-hjerte!

    SvarSlet
  9. Stort tillykke, Søren. God, how I love this blog! :-)

    SvarSlet
  10. Ahm, jeg blev sgu nødt til at skrive en lille hyldest. xD.

    http://enlejemordersertilbagepaadansk.blogspot.com/2010/04/fra-phenomena-til-2000-skrk-og-rdsel.html

    .

    SvarSlet